Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Wzór formularza znajdziesz poniżej.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
MJPremium Sp. z o.o.
Modrzewiowa 51

32-020 Wieliczka

tel. 506012663

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

 

 

 

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez konieczności podawania przyczyny. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny, nie został w żaden sposób zniszczony oraz posiada oryginalne opakowanie wraz z wszystkimi elementami zabezpieczającymi produkt. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

MJPremium Sp. z o.o.
Modrzewiowa 51

32-020 Wieliczka

tel. 506012663

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon (lub jego kopię jeśli zwracasz tylko część zamówienia).

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl