Producenci
Regulamin

Sklep Internetowy „Supermarki.pl” działający pod adresem www.Supermarki.pl, prowadzony jest przez firmę Blomus Polska Mariusz Rusiński z siedzibą w Wieliczce, kod pocztowy 32-020, ul. Modrzewiowa 51. Firma Blomus Polska Mariusz Rusiński została wpisana do Ewidencji działalności gospodarczej przez Urząd Miasta i Gminy Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1.

NIP: 7821170238,  REGON: 631011564

Definicje:

Sklep – Sprzedający, Sklep Internetowy Supermarki.pl

Klient - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca w Sklepie zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, także prowadząca działalność gospodarczą, dokonująca w Sklepie zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Kupujący -  zarówno Konsument, jak i Klient.

 

  1. Sprzedaż

Sklep internetowy Supermarki.pl prowadzi sprzedaż produktów wyposażenia wnętrz za pośrednictwem sieci Internet oraz świadczy usługę Newsletter. Sprzedaż realizowana jest w formie umowy zawieranej drogą elektroniczną na odległość pomiędzy Kupującym a Przedsiębiorcą, jakim jest Sklepem internetowym Supermarki.pl (Sklep).

Wszystkie sprzedawane w Sklepie produkty są nowe, bez wad fizycznych i prawnych.

W momencie kliknięcia przez Kupującego przycisku „Potwierdzam zakup” w formularzu zamówienia, dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Sklepem Supermarki.pl a Kupującym. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu, za który Kupujący zobowiązuje się zapłacić.

Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) - w przypadku Klientów oraz w Ustawie  o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r – w przypadku Konsumentów.

Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego. W przypadku, gdy Kupujący sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów, np. mediatora.

  1. Korzystanie ze Sklepu.

Aby prawidłowe korzystanie z serwisu było możliwe Kupujący powinien korzystać z przeglądarek internetowych: Internet Explorer wersja przynajmniej 7.0, Mozilla Firefox, Chrome, Opera, mieć włączoną obsługę Java Script oraz plików cookies.

Usługa Newsletter polega na przesyłaniu na podany adres mailowy informacji o ofercie sklepu, sposobie jego funkcjonowania bądź przesyłaniu wiadomości okolicznościowych. Jeśli Newsletter zawiera kod rabatowy uprawnia on (kod) do dokonania zakupu po obniżonej cenie. Usługa Newsletter jest darmowa i Zamawiający sam decyduje o jej aktywowaniu. Aby zrezygnować z otrzymywania Newslettera wystarczy kliknąć na link znajdujący się pod wiadomością. Użytkownik zamawiający usługę Newsletter zgadza się na otrzymywanie wiadomości drogą mailową.

  1. Zamówienia.

Zamówienia można składać po dokonaniu rejestracji w systemie i założeniu konta użytkownika, bądź podając jedynie dane do wysyłki w formularzu rejestracyjnym. W takim przypadku konto użytkownika nie jest zakładane. Aby otrzymać fakturę VAT, należy wypełnić pole „NIP” w formularzu rejestracyjnym.

Warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego warunków. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do Sklepu. W przypadku wątpliwości zarówno Kupujący jak i Sklep mogą kontaktować się telefonicznie.

  1. Przyjęcie zamówienia:

Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego Supermarki.pl można składać 24h na dobę przez cały rok, jednak przyjęcie zamówień do realizacji odbywa się w dni robocze w godz. od 8.00 do 16.00.

W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia.

W przypadku płatności przelewem  - przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

W przypadku płatności z góry maksymalny czas oczekiwani na wpłatę wynosi 7 dni. Po tym czasie nieopłacone zamówienie zostanie anulowane.

  1. Czas realizacji zamówienia.

Wysyłki realizowane są w dni robocze, od 8:00 - 13:00:

  • jeżeli produkt jest dostępny w magazynie czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych;
  • jeśli produkt nie jest dostępny na magazynie czas realizacji zamówienia wynosi do 30 dni roboczych.

W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo, w całości w następnym terminie czy też całkowicie anulowane. 

W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sklepu.

  1. Ceny

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego. Cena nie zawiera kosztów wysyłki. Sklep Supermarki.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowego asortymentu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wprowadzenia w nich zmian.  

  1. Promocje

Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

  1. Formy płatności

Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:

  • zwykły przelew bankowy na konto firmy 
    Dane do przelewu:

Blomus Polska Mariusz Rusiński
ul. Modrzewiowa 51, 32-020 Wieliczka
nr konta:  Pekao S.A. o/Poznań 24 1240 1747 1111 0010 0102 0578

W tytule przelewu należy wpisać nr ID zamówienia, który Kupujący dostaje drogą mailową w potwierdzeniu zakupu;

  • przelew za pośrednictwem systemu szybkich płatności online
  • płatność kartą płatniczą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
  • płatność przy odbiorze (należność pobiera kurier);
  • płatność gotówką lub kartą w biurze handlowym (Wieliczka, ul. Modrzewiowa 51).

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami oraz płatności kartami jest Blue Media S.A.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.

  1. Koszt dostawy 

Na terenie Polski towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.

Koszt dostawy:

  • 00 zł – w przypadku płatności przy odbiorze („za pobraniem”)
  • 00 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata)
  • 0 zł – w przypadku zakupów od 200 zł.

 

  1. Zwroty

Zgodnie z Ustawą  o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Konsument w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki może zrezygnować z kupionego w sklepie Supermarki.pl.pl towaru bez podawania przyczyny. W tym celu należy przesłać mailowo lub listownie oświadczenie o rezygnacji z zakupu. Wzór oświadczenia można pobrać w zakładce „Zwroty i reklamacje”. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny, nie został w żaden sposób zniszczony oraz posiada oryginalne opakowanie wraz z wszystkimi elementami zabezpieczającymi produkt. Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty wysłania oświadczenia o rezygnacji z zakupu.

Sklep zwróci Konsumentowi środki niezwłocznie po otrzymaniu produktu przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba, że  wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotuW przypadku zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, Sklep dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej.

Zwrotowi podlega także koszt najtańszej dostawy pod warunkiem, że zwracany produkt był jedynym zakupionym w danym zamówieniu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć oryginał paragonu lub jego kopię - w przypadku, gdy zwracana jest jedynie część zamówienia, a także w obu przypadkach, formularz zwrotu towaru. Wzór formularza można pobrać w zakładce „Zwroty i reklamacje”.   Konsument ponosi koszt spakowania i odesłania zwracanego towaru. Sklep nie zwraca kosztów odesłania towaru i nie odbiera przesyłek za pobraniem

  1. Rękojmia

Sklep na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).
Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).

Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona w ciągu roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili wydania produktu Konsumentowi. Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.


Konsument, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną, może:
- żądać obniżenia ceny produktu

- żądać bezpłatnej naprawy
- odstąpić od umowy. Odstąpienie od umowy sprzedaży jest rozwiązaniem ostatecznym i przysługującym wyłącznie wtedy, gdy nie ma możliwości naprawy lub wymiany wadliwego produktu. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

Sklep Supermarki.pl rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną Konsumenta o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.

  1. Reklamacje

W przypadku otrzymania wadliwego, niekompletnego towaru lub niezgodnego z zamówieniem, Konsument ma prawo do złożenia reklamacji. W tym celu powinien odesłać wadliwy towar na adres Blomus Polska Mariusz Rusiński, ul. Modrzewiowa 51, 32-020 Wieliczka. 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć protokół reklamacyjny, wzór protokołu można pobrać w zakładce „Zwroty i reklamacje”. 

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, zostanie wysłany nowy lub naprawiony i wolny od wad produkt na adres wskazany przez Konsumenta. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w Sklepie towary. Kupujący ma również możliwość złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny wadliwego produktu. Obniżka uzależniona jest od rodzaju wady produktu.

Odsyłany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji. 

Podstaw reklamacji nie stanowią różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem towarów, a towarem prezentowanym na zdjęciach. Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, a różnice mogą wynikać z innych ustawień czy parametrów monitora Konsumenta.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Konsumenta, wszelkie koszty reklamacji pokrywa Konsument. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji koszt reklamacji ponosi Sklep.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu protokołu szkody w obecności kuriera. W takim przypadku Konsument powinien odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki.

Sprzedawane w Sklepie produkty objęte są 2-letnią gwarancją producenta, pod warunkiem, że produkt nie został uszkodzony przez Konsumenta, np. przez niewłaściwe posługiwanie się nim, nieodpowiednie czyszczenie, naprawy we własnym zakresie etc.

  1. Dane osobowe

Administratorem danych osobowych jest firma Blomus Polska Mariusz Rusiński, z siedzibą na ul. Modrzewiowej 51, 32-020 Wieliczka.

Dane osobowe podane w formularzu zamówienia w Sklepie internetowym Supermarki.pl są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO) oraz  z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Administrator Danych zbiera dane osobowe zgodnie z prawem, na podstawie zgody Użytkownika oraz w związku z prawnie uzasadnionymi interesami firmy Blomus Polska Mariusz Rusiński.

Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień, reklamacji, zwrotów oraz, w przypadku osób, które zapisały się na newsletter, wysyłania informacji handlowych, informowania o promocjach, konkursach etc. 

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych może uniemożliwić zawarcie umowy sprzedaży.

Każdy Konsument ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych Sklepu. Usunięcie danych jest jednoznaczne z usunięciem konta użytkownika.

Sklep Supermarki.pl nie bierze odpowiedzialności za niepoprawne dane podane w formularzach rejestracyjnych.

Dane osobowe Konsumentów mogą być/będą przekazywane osobom trzecim w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie Regulaminu. Dotyczy to w szczególności przekazywania danych operatorom pocztowym i firmom kurierskim w celu nadania przesyłki oraz przekazywanie danych do serwisu obsługującego płatności internetowe w celu dokonania autoryzacji. Adres e-mail wykorzystywany do wysyłki Newslettera jest przekazywany do państwa trzeciego (serwer w USA).

Konsument ma prawo do wniesienia skargi do odpowiedniego organu nadzorującego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  1. Pliki cookies

Sklep Supermarki.pl wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania zawartości stron internetowych Sklepu do preferencji Kupującego, tworzenia statystyk, utrzymanie sesji użytkownika. Każdy Kupujący może zablokować generowanie plików cookies poprzez wybranie odpowiednich ustawień w używanej przeglądarce internetowej.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl